Volgers

woensdag 3 februari 2021

Hobbyshop Veldmaat Art Journal Herfst 2020.....

Goedemorgen,

Mijn eerste art journal pagina voor Hobbyshop Veldmaat is een feit.
De mooie stans planner stans van CrafrEmotions had ik binnen gekregen.



In oktober hadden wij tijdens een boswandeling zoveel echte paddenstoelen gezien ( echte zijn bij ons rood met witte stippen hahaha ) dus ik ben daar lekker mee aan de slag gegaan. 
Het mooie papier van D.P. Joy! Autumn Bloom past er ook geweldig bij.




Bij de planner mal zat ook een tag zakje, die heb ik tussen mijn bladzijde en design papier gebruikt, zo kan je mooi de tags er in en uit schuiven.

Wat uiteraard niet mag ontbreken zijn de paddenstoelen, varen en varenblad.
Deze hele herfst collectie is van CraftEmotions en je kan ze vinden onder de link.
Uiteindelijk miste ik wat op mijn pagina.... wat zou dat nou zijn, juist een Gnome en gelukkig heb ik de Maja Design Traditional Christmas collectie dus die heb ik ook nog gebruikt.



Al de gebruikte materialen kan je hier vinden.
Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.

XX

1 opmerking:

  1. Superleuk je planner pagina en je allereerste creatie als DT lid.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.