Volgers

donderdag 25 februari 2021

Hart Flower Schilderij......

 Van de week mijn bloemen al laten zien die ik had gemaakt met Flower Foam.


Dit keer laat ik mijn totale creatie zien.
Schilderij heb ik eerst bekleed met Design papier van LemonCraft.
Daarop heb ik gestempeld en met roze embossing poeder de achtergrond gemaakt.


De postcards zijn uitgeknipt uit het Design papier van ScrapBoys.


Daarna ben ik laag voor laag alles op gaan bouwen.


Uiteraard het hart als middelpunt.
Nu ben ik gek op roze, Shabby Chic en Landelijk Wonen dus hiermee kon ik goed mee uit de voeten.
Mijn lijstje had al een mooie rand dus daar hoefde ik niks aan te doen.
En dit is het eind resultaat.


Ik wens iedereen een fijne dag en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Ik laat mijn creatie meedoen bij:

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.