Volgers

vrijdag 5 februari 2021

Angel Doily Dallion........

 Goedemorgen,


Vandaag een mijn DT kaartje voor de nieuwe challenge bij:


Ons thema is  Anything Christmas Goes en onze sponsor is: 


Ik ben aan de slag gegaan met de Angel Doily Dallion.


Deze heb ik met rood stempelinkt in de hoek van mijn kaart aangebracht.
Daarna heb ik kerstbloemen gemaakt met Flower Foam en uiteraard met groene kerstblaadjes.
Kerst groet er op en een rode strik er op en mijn kaart voor deze challenge is klaar.


Doen jullie gezellig mee met onze challenge?
Veel liefs Bianca.
XX

Ik laat mijn creatie meedoen bij:

2 opmerkingen:

  1. En daar zijn je mooie bloemen, je kaart is superleuk geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful die cut floral bouquet! Nice use of embellishments! Thanks for joining us at the Merry Little Christmas Challenge Blog!
    Rachelle DT : )

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.