Volgers

zaterdag 6 juni 2020

Edwin Pirate.......

Vandaag een stoere jongenskaart voor een stoere jongen.
Best lastig als ze 10 worden, zit ik met deze kaart goed of is hij toch net iets te kinderachtig.
Hmmmmm….


Ik heb de basis gemaakt met de Dutcht Doobadoo art card.
Ik heb dan alleen de voorkant van de mal gebruik, daarna op de smalle kant aan de linkerkant een dubbele kaart geplakt, zo blijft de boot mooi open.
Eigenlijk niet te veel poespas op de kaart want de kaart op zich met de doodskop en Edwin er op maakt de kaart eigenlijk al af.

De cijfer 10 moest natuurlijk wel op de kaart en laat dat nou net passen aan de zijkant.
Vanmiddag hoor ik wel of de kaart goed was of dat ik de volgende keer gewoon een bierpul moet maken of zo ( hahahaha grapje ).


Een hele fijne dag allemaal en ik ga lekker taart eten.

Ik laat mijn kaart meedoen bij:

5 opmerkingen:

  1. Awesome little boy card! WOW! Thanks for sharing your talents with us at Seize the Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for joining us at challenge Magnolia Forever
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful!! Thank you for joining us at Simply Create Too Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.