Volgers

maandag 1 juni 2020

Black and White......

Goedemorgen,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij:


Dit keer gaan we een creatie maken met deze sketch:

Sketch is gemaakt door mijn DT maatje Melanie Abraham.


Ik heb voor deze Sketch een foto van mijn oudste hond gebruikt ( oma ), op de foto was ze wel wat jonger. Mijn dochter had haar een hoed opgezet terwijl ze sliep, zo schattig.

Omdat de foto in het zwart wit is ben ik in mijn Sketch album aan de slag gegaan met zwart wit design papier ( dit komt uit een papier blok van Action ).
Eigenlijk heb ik niet heel veel toegevoegd aan de sketch behalve dan aan 1 kant rondom de cirkel bloemen met bladeren en een sentiment. 

Dit is mijn creatie conform de sketch, doen jullie gezellig mee met onze challenge?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.