Volgers

vrijdag 26 juni 2020

Bluebell Parade.....

Goedemorgen, 

Vandaag hebben wij weer een jarige bij ons in de Birthday Circle.
Dit keer is Fortuna jarig.


Eindelijk weer eens een leuk digi van Di's digi stamps gebruikt.
Deze lag al even klaar om te kleuren maar ik kwam er gewoon niet aan toe.
Ik heb mijn kaart in de paars tinten gehouden, ik werk heel graag in de monochrome kleuren, soms een uitspatting maar ik val toch altijd weer terug.
Design papier is van Maja Design paper.


En zo is mijn kaart ontvangen in Italië.

Liefs Bianca
XX

Ik laat mijn kaart mee doen bij:


4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Bianca. En wat een mooi digi.
    Groetjes Renate xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Renate, ja verliefd op deze digi's van Di's Digi Stamp.
      XX

      Verwijderen
  2. Oh how adorable!!! Gorgeous card design, with exquisite embellishments!
    Thanks for sharing with us at Penny's, and good luck with your entry! :)
    ~ DT Saphron
    Lemon Biscuit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful purples and such a sweet image! Thanks for joining us at Southern Girls Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.