Volgers

vrijdag 12 juni 2020

Be-You-Tiful........

Goedemorgen,

Eindelijk van de week weer eens verder kunnen gaan met mijn Prima Marketing Scrapbook.


Dit keer heb ik het designpapier van Maja Design gebruikt.
Mijn dochter liet haar tuttie ( zo noemde wij hem ) nooit los, overal waar ze naar toe ging moest hij mee, dit kan je goed zien op de foto.


Ik ben wel een één lijn werker, op het Design papier staat luchtballonnen en dus is dat mijn basis voor mijn creatie en deze komen overal dan ook terug.


Uiteraard heerlijk in mijn favoriete pasteltinten gewerkt, ik hou ervan.
Kijk mijn kleine meid toch stralen...….

En zo is er weer een hoofdstuk gemaakt in mijn Scrapbook.
Ik wou dat ik meer tijd over had om verder te gaan maar.... wordt binnenkort wel weer vervolgd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.