Volgers

maandag 26 juni 2023

Mutsen Cluppie YouTube creatie van 26 juni 2023......

Wij hebben weer een leuke uitdaging voor jullie staan op onze YouTube kanaal


Ik ben dit keer aan de slag gegaan met ons digi papier #17 Positiviteit.



Op het filmpje had ik geen banner er om heen maar achteraf is dit wel mooie.
Als je de banner eraf haalt dan zie je een pocket.


Je klapt de kaart naar links open en daar zie dan een label erin.


Uiteraard heeft de label een mooie gezegde erop.
 

Nou vond ik het leuk om ook aan de achterkant een pocket te maken zodat daar weer een grote label in komt


Dit is dan de achterkant van mijn creatie.


En zo heb je nog ruimte om wat leuks op je label te maken en / of te schrijven.


Ik hoop dat jullie deze creatie leuk vinden.

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.