Volgers

zondag 25 juni 2023

Enveloppe kaart van Marianne Reijgersberg.......

Ik zat donderdag 22 juni gezellig naar de live te kijken en had eigenlijk gelijk zin om aan de slag te gaan.
Helaas was dat niet mogelijk maar ik heb zaterdagmiddag lekker samen met CreaDebby aan de slag gegaan.


Ik heb ons digi papier Bloemenkrant gebruikt ervoor, ik hou namelijk zo van vintage creaties dus dit paste er mooi bij.


Ik heb er ook voor gekozen om met 2 kleuren cardstock te werken, heerlijk om dat te doen.

Op de voorkant heb ik de oude mal van Marianne Design gebruikt, de type machine, past er perfect bij.


In het midden heb ik 2 losse kaarten gemaakt, ieder met een tabblad.


In de achter pocket heb ik 2 x tag gedaan.


Dank je wel voor de leuke live Marianne.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.