Volgers

woensdag 14 juni 2023

Mutsen Cluppie YouTube creatie van 12 juni 2023.....

Wat een leuke creatie heeft Debby weer bedacht en nu ben ik ook aan de slag gegaan met ons            digi papier # 18 Time For Blue.


Ik heb het gecombineerd met mijn paperblock blauw, zo kan je leuk spelen met kleuren.


In de pocket zit een kleine tag met tekst.
Daar achter heb ik een tag met het design papier.


En als je goed kijkt zie je dat het designpapier mooi doorloopt met de pocket, ik hou daar van.


Achter in de kaart zit ook nog een pocket met een tag die eruit kan.


En als je alles eruit haalt dan zie je alle losse tag erbij.


Dit was weer onze YouTube creatie, wil je deze ook maken dat kan kijk dan op ons YouTube kanaal.
Heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.