Volgers

woensdag 8 maart 2023

Mutsen Cluppie YouTube creatie 6 maart 2023......

Wat een super leuke creatie weer van CreaDebby, ik heb 1 klein foutje gemaakt...


Ik heb voor mijn creatie het digi papier Maart # 09 Zeg het met bloemen gebruikt.


Aan de voorkant kan je de tag eruit halen, deze heb ik nog blanco gelaten zodat daar wat opgeschreven kan worden.


De zijkanten heb ik ook beplakt.


En nu komt mijn foutje, ik had pocket aan de verkeerde kant geplakt dus ik heb de achterkant dan ook afgemaakt met pocket en label.


Eigenlijk helemaal geen grote fout maar ach, was wat meer werk.


Wil je deze ook maken, kijk dan op ons YouTube kanaal

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca 
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.