Volgers

woensdag 15 maart 2023

Mutsen Cluppie Live # 35 van 13 maart 2023........

Maandag waren wij weer live en wat heeft CreaDebby weer een leuke creatie gemaakt voor jullie.


En uiteraard ook voor mij.

Ik heb het papier Maart 2023 # 08 Paasfeest gebruikt.


Maar ik heb allen het papier gebruikt met de bloemen, zo kan je zien dat deze ook heel goed te gebruiken is als het geen Pasen meer is.


Op mijn banner heb ik het konijntje wel gebruikt, deze is gewoon veel te lief om het niet te doen.


Zo ziet het eruit als je de kaart openmaakt.


In de bakje kaart zit dan ook weer een kaart en toch kan je alles bij elkaar versturen.


Wil je hem ook maken, kijk dan op ons facebook groep of op ons

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

  1. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.