Volgers

maandag 20 maart 2023

Mutsen Cluppie YouTube Creatie 20 maart 2023.....

 Vandaag mocht ik weer een leuke YouTube creatie voor jullie laten zien.


Ik ben aan de slag gegaan met het digi papier # 06 Koala Knuffels.



Als je de kaart iets open maakt dan zie je onderstaande foto.


Maar maak je de kaart helemaal open dan zie je dat er een doosje onder zit.
Het doosje is niet zo dik dus je kan het ook nog gewoon versturen.


Voor nu heb ik in het doosje een kaart gedaan maar je kan uiteraard wat lekkers in doen, kleine cadeautje etc.

In de binnenkant heb ik uiteraard ook het digi papier geplakt, wel zo leuk toch.
En laten wij de achterkant niet vergeten, want daar wonen ook mensen toch.


Wil je deze creatie nou ook maken, kijk dan op ons YouTube Kanaal

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

  1. Ik wil iedereen hier die op zoek is naar een lening aanraden om contact op te nemen met de heer Pedro en zijn leningmaatschappij om een lening te krijgen tegen een zeer laag tarief van 2%, ik ben zo dankbaar omdat ik nu een bedrijfseigenaar ben met 5 werknemers die werken in mijn bedrijf.
    Neem nu contact op met Pedro via e-mail om toegang te krijgen tot uw lening. peddroloanss@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.