Volgers

zaterdag 20 augustus 2022

YouTube creatie mutsen cluppie.....

Donderdag 11 augustus heeft CreaDebby een super leuke kaart gemaakt.
Deze leuke kaart kan je vinden op onze YouTube Kanaal


Uiteraard was ik ook geprikkeld om deze kaart te gaan maken en met het filmpje was hij zo gemaakt.


Ik heb voor zwart basis papier gekozen en het digi papier Serie #13 Life is Beautiful .


De kaartjes die er in zitten heb ik tags gemaakt, bewerkt ook met een randpons.
Er zit nog geen versiering en teksten op omdat ik niet weet of ik deze ga gebruiken voor een verjaardag, beterschap etc kaart.

Maar de basis is gewoon al top.


Ga je deze ook maken, abonneer je dan op onze YouTube kanaal, is gratis kost niks en je blijft op de hoogte van al onze creaties.

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.