Volgers

woensdag 24 augustus 2022

My art, my therapy..... Just do it!

Tekst klopt wel voor mij.
Als ik druk in mijn hoofd ben, moe ben of een beetje depri dan ga ik lekker in mijn hobby studio zitten en rollen.

Soms komt er wat uit, soms gooi ik het weg maar dat even alleen tussen je eigen spulletjes zitten geeft al rust.


Nou heb ik deze niet gemaakt tijdens bovenstaande dingen hoor, ik zat in een lekkere flow, had veel filmpjes opgenomen, Mutsen Creaties uitgewerkt en dan is dit even voor mijzelf zo fijn.

Ik ben gek op vlinders en tijdens het luisteren / kijken naar Maremi Art heb ik deze creatie in mijn Sketch Pad boekje gemaakt.


Simpel maar zo fijn om te maken.

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

1 opmerking:

  1. Soms zijn de eenvoudige dingen ook om blij van te worden...
    Erg mooi in deze kleuren, heel fijn gedaan!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.