Volgers

vrijdag 26 augustus 2022

Inspire.........

Ik had wat in mijn hoofd, ik ben gaan zitten en gaan stempelen, kijken en meten.


Maar ik wilde dit ook op de andere bladzijde hebben zodat ik eenheid heb op 2 bladzijdes.


Maar rondom vond ik het nog wat kaal en ben ik met een mask stencil de randen gaan voorzien van een steen patroon.


Maar dat was nog niet alles want nu moest ik nog alles gaan inkleuren en geloof me, dat was nog wel even een werkje. 
Ik ben nog nier helemaal tevreden en mag nog wel wat gaan oefenen op het inkleuren met potloden maar eerlijk gezegd, dit doe ik sinds pas ( want eigenlijk vond ik het nooit zo leuk ) en ben totaal niet ontevreden met het eind resultaat.

Op naar meer inspiratie.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

1 opmerking:

  1. Hoi Bianca
    Prachtig mooie bladzijden ik hou d`r van
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.