Volgers

dinsdag 21 juni 2022

Spraed your wings and fly!!.....

 Goedemorgen,

Het is tijd voor de 2e reminder bij Simply Magnolia.


En dit keer hebben wij een Bingo kaart voor de challenge.


Ik heb eigenlijk alles van de bingo gebruikt dus ik kan horizontaal, diagonaal en verticaal het rijtje afstrepen

De basis van de kaart is gemaakt met een Dutch Doobadoo mal in het bruin en zacht roze.
Mijn Tilda is met deze zelfde kleuren ingekleurd, ik hou van eenheid.


Kant zit onder mijn stempeltje, de bladeren en bloemen zijn gemaakt van papier, op de kaart zitten diverse rondjes en lint.
De binneknat van de bloemen ik gemaakt met 3D drops.

En uiteraard heb ik de tekst erbij gebruikt, dit is mijn inspiratie kaartje voor de challenge.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.