Volgers

zondag 5 juni 2022

Slimline rozen kaart......

 Ik heb eerder geschreven dat ik mij schaamde, terwijl ik op de beurs Derwent Lightfast had gekocht, terwijl ik eigenlijk niet van kleuren ben met potloden lag er achter in de kast gewoon nog 2 dozen met Derwent potloden, Derwent Inktense en Derwent Coloursoft.

Nu ben ik een boekje gaan maken met kleuren kaarten zodat ik als weer eens ergens heen ga ik precies weet wat ik in huis heb.

Terwijl ik dat heb gedaan ben ik begonnen met deze stempel afdrukje in te kleuren met
Derwent Coloursoft, ik doe er wat langer over dat is waar maar zo aan de keukentafel of straks zomers buiten is het eigenlijk wel heel leuk om te doen.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.