Volgers

maandag 6 juni 2022

Mutsen Cluppie Slimline album deel 1......

 Vandaag laat ik jullie een slimline album zien die wij gemaakt hebben voor onze Mutsen Cluppie



Het filmpje staat op ons Youtube kanaal en stap voor stap maak ik met jullie deze album.


Ik heb voor mijn album het digi papier gebruikt van de Mutsen Cluppie 
serie #24 You gift my Butterflies.
Dit design papier kan je bestellen door ons een mail te sturen.


Ik heb er voor gekozen om de album te sluiten met een sluiting maar ja kan uiteraard ook voor wat anders kiezen.


Dit is de 1e deel van de album, maandag 20 juni komt deel 2 online en gaan we de binnenkant maken.

Vinden jullie het leuk om deze album te maken kom dan naar onze YouTube kanaal en stap voor stap gaan wij deze album maken.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.