Volgers

maandag 16 mei 2022

Mutsen Cluppie Live #14 Look Inside......

Wat een heerlijke, gezellige live hebben wij weer gehad bij ons op onze facebooek groep 

Mutsen Cluppie


Zoals jullie al eerder vorige week hadden gezien had ik al bloemen gemaakt.
Deze zijn gemaakt met geschept papier en beïnkt met memento drups inkt.


Ik heb voor mijn creatie het design papier van Scrap And Me Amidst the Roses gebruikt.
Dit is geen roze maar ook geen oranje, het zit er iets tussen in.


Het geeft mij een gevoel van Shabby Chic met een vleugje vintage, daarom heb ik op de voorkant van Scrapboys vintage elementen book de losse elementen gebruikt.

Mijn eerste die ik had gemaakt had een ronde sluiting maar toen ik deze ging maken dacht ik, deze vorm vind ik erg leuk maar dat is maar net wat jezelf wilt.


We hebben het patrook Look Inside genoemd omdat als je hem openmaakt daar een mooie kaart in kan doen.


Uiteraard heb ik de kaart in dezelfde stijl gehouden met een fotolijstje erop en in het fotolijstje heb ik zelf een stempeltje gedaan maar uiteraard had dit ook wat anders kunnen zijn.

Voordat ik de kaart ging opbouwen heb ik wel eerst op het designpapier nog wat stempel tekst extra aangepast.

En dit is mijn kaart die in de box zit.
De bloemen komen zo mooi erop uit, de strik komt weer terug op de kaart.


En dit is mijn totale creatie bij elkaar, box met kaart in 1.
Nu heeft mijn lieve mede Mutsje #2 deze uiteraard ook gemaakt voor jullie en deze is helemaal in stijl van Debby, dus vergeet niet even te gaan kijken wat het is geworden.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.