Volgers

zondag 1 mei 2022

Challenge #5 mei 2022.....

 Goedemorgen,

Het is 1 mei en dat betekend dat wij starten met een nieuwe challenge bij ons op de facebookgroep

Mutsen Cluppie


Onze sponsor bij deze challenge is De Foamtastische Huiskamer.


Omdat het een feest maand is bij ons op de groep willen wij een cadeau zak zien, je weet wel zo leuke bruine craft zak die je gaat oppimpen.


Ik ben lekker dicht bij mijzelf gebleven en in mijn favoriete kleuren gaan werken.
De plaatjes heb ik geruild op de Kreadoe, als je zelf iets neer zou leggen qua hobby mocht je wat anders mee terug nemen en toen kwam ik dit plaatjes boekje tegen, helemaal top.


Basis design papier is van Noor, de bloem heb ik gemaakt met flower foam, zo past het perfect bij elkaar.

Ik vindt het een leuke uitdaging, doen jullie gezellig mee?


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.