Volgers

maandag 2 mei 2022

Mutsen Cluppie live #11 van 2 mei 2022......

Oh oh oh wat een leuke live hebben wij weer gehad vanavond op onze Mutsen Cluppie groep


En wat een leuke uitdaging is het, dit heeft Debby top bedacht.


Ik heb er even een Bianca's sausje erover heen gedaan, lekker roze, kant, bloemen etc. maar toch is hij helemaal het zelfde als die van Debby.
Zo kan je zien wat kleur en papier doet met een creatie.


Was even zoeken naar stempels maar ik vond deze wel leuk erbij.


De kleine label kan je ook als boekerlegger gebruiken als je geschreven hebt.


Overal laat ik de witte rand terug komen.


Net als de bloemen toeven en de vlinders, ik hou van harmonie in mijn werk  ( en in mijn huis etc ) hahaha.


Aan de linkerkant zitten nog 2 tags, een smalle en een wat grotere, hier kan je natuurlijk ook je geschreven papier bewaren.


Leuk zo toch met de witte randen erop.


Vergeet niet om even te kijken bij onze Mutsje 2 Debby, haar creatie is ook al zo gaaf geworden.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

  1. Super mooie creatie. Hetzelfde maar van jullie beiden toch zo verschillend. Echt leuk.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.