Volgers

woensdag 1 december 2021

Slimline Easelcard......

Een hele goedemorgen, 
hier ben ik weer met een nieuwe creatie voor Hobbyshop Veldmaat.


Een kerstkaart gemaakt met de Essentials slimline nr 79 en het designpapier Scrapboys Bedtime tales.


Om de easelcard te laten staan heb ik een verdikte tekst, gestempeld met de SL-ES-STAMP88 van Studio Light op de onderkant van mijn kaart geplaatst.


De kaart is eigenlijk best basic maar dat komt vooral door de kleuren.
De bloem heb ik ook in deze kleur beinkt, dat geeft een mooi, rustig resultaat.

En zo ziet mijn totale creatie eruit.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart in hele mooie kleuren...
    echt mijn kleuren, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow super mooie kleur combinatie en wat een mooie stansjes ook, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.