Volgers

zaterdag 11 december 2021

Sneeuw & ijspret.......

 Goedemorgen,

Het is tijd voor de 1e reminder bij :

Simply Magnolia Challenge Blog.

 Voor deze challenge is ons thema:



Nou dan denk ik aan een sneeuwpop.
Mijn afdrukje ( heb mijn stempels allemaal op een memorystick staan en via de printer print ik ze dan uit ) heb ik ingekleurd met mijn alcohol stiften.


Het designpapier is van Scrapboys en ik vond deze wel mooi erbij passen.
Ik heb voor de basis de Essentials  gebruikt en daarvan alleen de buitensnijkant.

Daarbij heb ik wit cardstock gesneden en designpapier, alleen heb ik van het design papier een randje geknipt.


De bloem en bladeren heb ik gemaakt van wit cardstock en de snijmal van Magnolia, want bloemen mogen niet ontbreken op mijn creatie.

En dat is dit mijn totale inspiratie kaartje voor de nieuwe challenge, doen jullie gezellig mee?


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.