Volgers

woensdag 22 december 2021

Live the life you love........

Goedemorgen, 

Vandaag geen kerst, geen kaart maar een art journal page.
Soms heb ik daar gewoon zin in.


Basis is aquarel papier, daarom ben ik met de mask mal van Pronty Bricks de basis gaan maken met gele inkt.
Daarna ben ik hier en daar met de mask Craft O Clock tag nr 3 en bruine inkt patroon aangebracht.
Uiteraard heb ik goed gekeken waar ik mijn papier plak en hoe de bloem prachtig erop uitkomt.
Eigenlijk kan je totaal niks fout doen, je moet op je gevoel afgaan.

Nog wat tekst stempel gebruikt en bruine inkt spetters maken mijn creatie zoals hij is.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

1 opmerking:

  1. Ik vind hem prachtig! Straalt rust uit. En de kleuren zijn ook heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.