Volgers

zaterdag 30 oktober 2021

Shabby Chic page..

 Ik had een blog ScrapAndMe en nu heb ik daar een creatie mee gemaakt.
Er bleef 1 blad over, de mooiste ook want dit blad was lastig te verwerken op een klein creatie want dan valt het mooie weg.

Dus ik heb weer een bladzijde gemaakt in mijn:


Het hele blad kon niet over 2 bladzijdes maar met meten en passen komt het heel mooi uit.
Op de linker bladzijde heb ik 2 kanten van het papier gebruikt en daaraan een schulpenrand gemaakt met mijn pons.


Daarop heb ik een mooie langwerpig bloemen toef gemaakt, deze bloemen komen ook terug op het papier.
Rond om de toef bloemen heb ik gestempeld met tekst stempel en een postzegel stempel, beide van Studio Light.



Hier zie je overgang goed van het papier op de linker bladzijde.


Nu ben ik gek om 1 geheel te hebben dus daarom heb ik op de rechter bladzijde de streepjes terug laten komen maar nu in een tag.


De tag wordt vastgehouden door een banner maar die zie je niet omdat ik daarop een bloementoef heb gemaakt, net als op de linkerkant.


Hier zie je de bloementoef goed als de tag eruit is en onderstaand is mijn rechterbladzijde.


Hoe mooi is het om het boek op te pakken als hij vol is, door te bladeren en dat het mooie papier terug te zien.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Fijn weekend allemaal.
Veel liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

  1. Dit is echt prachtig. Wat een mooi papier heb je gebruikt. Super mooi gedaan. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.