Volgers

zaterdag 23 oktober 2021

Beauty Within....

 Vol bewondering kijk ik naar de werkjes en YouTube filmpjes van Maremi Small Art.
Hoe zij te werk gaat en zo enthousiast verteld dat geeft je het gevoel dat kan ik ook.


Nu kom ik daarop terug "dat kan ik ook" want ik vind het toch moeilijker dan het is, dat komt denk ik ook om dat je van niets met losse materialen wat maakt en ik ben vooruit denken, werken in 1 kleuren of materialen etc.

Dit keer ben ik aan de slag gegaan met mask mallen, Washi -tape, losse papieren, inkt en potloeden.


Maar soms waag ik mij eraan.
Ik laat niet alles aan jullie zien want soms gaat er ook wat in de prullenbak hahaha.
In een boek werken vindt ik wel handig, zo kan je het bewaren en als je dan terugkijkt dan zie je dat je met kleine stapjes wel vooruit boekt ( zijn hele kleine stapjes hahaha ).

Afijn, dit is weer zo een poging en ik ben niet geheel ontevreden dus deze laat ik zien.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX



3 opmerkingen:

  1. Ja soms lijkt het allemaal zo eenvoudig maar ik vind het mooi geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb haar filmpje bekeken op you-tube en vind dat je dit super hebt gedaan Bianca!
    Het lijkt idd zo eenvoudig maar is het beslist niet!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.