Volgers

vrijdag 29 oktober 2021

Envelop box.....


Woensdag 3 november ga ik weer live om 19.00 uur op mijn Facebook pagina een creatie met jullie samen maken, als jullie dat leuk vinden natuurlijk.
Onderstaand heb je nodig.


LET OP: 2E REGEL CARDSTOCK MOET 10 X 10 CM ZIJN, DIT STAAT FOUT IN MIJN OVERZICHT, MIJN EXCUSES HIERVOOR.

Mijn voorbeeld heb ik gemaakt met de LemonCraft designpapier en sheet block.
De basis van deze creatie kan je overal voor gebruiken dus als je denkt dit is niet mijn stijl, geen probleem want woensdag laat ik ook nog een kerstvariant zien.


De losse elementen heb ik geknipt uit de sheet block, dit keer heb ik het voor een meisje gemaakt.


Uiteraard heb ik ook bloemen gemaakt want dat hoort op de creatie.


De strik heb ik ooit bij een kralenwinkel gekocht, vond het zo leuk dus deze kon er mooi bij.
Je ziet dat dat ik de envelop box in 3D heb gemaakt, zo krijg je mooi diepte in je creatie.


De box is niet te dik dus je kan hem nog mooi versturen als je dat wilt.


En uiteindelijk is dit het eind resultaat, doen jullie gezellig mee woensdag?




Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer ( hopelijk tot woensdag ).
Veel liefs Bianca
XX

3 opmerkingen:

  1. Heb geen facebook Bianca, maar het gaat vast gezellig worden tijdens je uitzending
    erg leuk projectje...veel plezier alvast!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, patroontje komt straks ook op mijn blog te staan en op mijn YouTube kanaal. Xx Bianca

      Verwijderen
  2. Hij is heel mooi en lekker zoet. ik wil idd woensdag gaan meekijken en bedoeling is gelijk meedoen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.