Volgers

dinsdag 12 mei 2020

Make Today Great!.......

Goedemorgen,

Vandaag laat ik een scrappage op canvas zien met mijn prachtige dochter die vandaag 21 jaar is geworden.


Als basis heb ik papier uit de collectie van Mintay Paper Berrylicious gebruikt.
De roze met goud kwam het beste uit bij deze foto.



Daarop heb ik de Dutch Doobadoo Mask Art Stencils met rondjes gebruikt.
Een gedeelte heb ik met embossing poeder goud bestrooidt. 


Diverse gips elementen, bloemen, vlinders en board heb ik gebruikt om mijn canvas aan te kleden.
Uiteraard mag een stik ook niet ontbreken.

Dit stond al heel lang op mijn verlanglijstje om te maken en wat komt het mooi uit, met deze speciale mijlpaal in haar leven mijn scrappage te kunnen laten zien.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.