Volgers

woensdag 13 mei 2020

21 jaar....

Altijd druk met je opdrachten, werk, huishouden en dan op eens is je dochter jarig maar daarvoor heb je nog helemaal geen kaart gemaakt...….


Zondag ochtend terwijl ze sliep snel aan de slag gegaan.
Basis van mijn kaart is gemaakt met de Dutch Doobadoo mal.


De stencil cijfers van Dutch Doobadoo heb ik ook gebruikt.


Mijn dochter is van de bling bling, dus alles zwart, goud, momenteel panter en ga zo maar door.
Daarbij heeft ze van die mooie luchtjes staan, hoe leuk is het dan om dit ook op de kaart te maken.
Ik heb hem gevuld met goud glitter.


En dit is mijn kaart die ze gisteren van ons heeft gekregen.
Ondanks deze Corona tijd hebben we thuis met elkaar toch een fijne dag gehad.




1 opmerking:

  1. heel leuk deze kaart Bianca...mooie combinatie dat roze met kraft...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.