Volgers

vrijdag 22 mei 2020

Jij bent bijzonder......

Goedemorgen allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij:


De challenge is gebruik Animals.
Onze sponsor is:

Weet je wat ik zo leuk vind aan deze challenges en sponsors..... 
Soms krijg ik digi's en dan denk ik wat moet ik hier mee, hier had ik zelf nooit voor gekozen.
Maar als ik dan aan de slag ga, 10 keer opzij neerleg en dan op eens komt het gewoon.
Leer jezelf uit te dagen.

Dit is mijn DT inspiratie kaart, doen jullie gezellig mee?




5 opmerkingen:

  1. Beautiful card, love the paper and the layers!
    Thank you for your DT Creation at Scrapping4funChallenges
    Hugs
    Rachelle
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie gedaan, Bianca
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article.
    FOOTBALL BETTING

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.