Volgers

maandag 15 mei 2023

Mutsen Cluppie YouTube creatie van 15 mei 2023.....

Vrijdag zagen jullie de bloemen al en het parkietje en nu mag ik onze YouTube creatie laten zien.


Ik ben aan de slag gegaan met ons digi papier # 11 Pastel Tweety.


Omdat ik de blauwe achtergrond heb gebruikt zie je dat ook op mijn roze papier terug.
De sluiting kan eraf.


En dan klap je de kaart mooi open.


Maar er zit nog een verassing binnen in.


Want je moet natuurlijk wel een leuke tag hebben om wat op te schrijving.


En zoals ik altijd zeg, aan de achterkant wonen ook mensen dus daar nog een leuke pocket erop.


Met een extra tag er in.


Dit was het voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.