Volgers

vrijdag 26 mei 2023

Extra reminder live #40 van 22 mei 2023.....

Even een extra reminder van de live # 40.
Dit is de dummy die ik had gemaakt voor mijn tante die 10 februari 60 was geworden.


Uiteraard moesten de cijfers er ook op.
 

Je kan zien dat de envelop best dun is dus je kan hem ook heel goed versturen.


Ik heb voor deze creatie echt een klassieke rand gebruikt.


Dit design papier is van Lemon Craft en ik ben daar echt gek op.


De sluiting houdt hier ook mooi de klep dicht.


En onder op de klep heb ik een mooie tekst geplaatst, deze komt van ons digi papier af.


Uiteraard moet je proosten op de verjaardag.


Onder de klep heb ik 2 tags in de pocket zitten, nu nog wat kaal maar toen ik het gaf had ik daar foto's op geplaatst. Deze zijn privé bezit en daarom staan ze niet op de foto.

In dit is mijn gehele creatie.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.