Volgers

woensdag 10 mei 2023

Mutsen Cluppie live #39 van 8 mei 2023....

Nou ik heb niks te veel gezegd geloof ik afgelopen vrijdag met mijn Sneak Peek.


Debby heeft weer in haar eentje haar live gegeven ( schaam me diep maar ik ben op vakantie )
maar gelukkig was dit niet een al te moeilijke creatie.


Wel is hij heel leuk en mijn bij komt er zo mooi bij uit bij ons digi papier Zo zoet als honing.


Ik heb het papier afgemat met geel voordat ik mijn digi papier plakte, is wel wat zwaarder en stugger maar geeft wel een mooi effect.


Debby had een lint, ik ook eerst maar ik kwam met de honing pot in de knoei dus daarom heb ik ervoor gekozen een banner te maken.

En als je deze openmaakt dan zie je de binnenkant.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.