Volgers

woensdag 5 april 2023

Mutsen Cluppie YouTube Creatie van 3 april 2023....

 Wat is dit leuk, ik was bezig met CreaDebby haar YouTube creatie en toen hij bijna af was dacht ik....hmmm deze kan ook heel leuk ipv een kaart op een planner pagina, dus dat heb ik gedaan.


Enige verschil is dat ik tussen de 2 enveloppen een magneetje heb gedaan zodat hij dicht blijft zitten op mijn pagina.


Ik heb voor mijn creatie gebruik gemaakt van onze digi papier #10 Stoer in het blauw.


De losse elementen die ik heb gebruikt komen van Mintay Papers en Lemon Craft/


Op de labels heb ik geschreven een to do list.....


Als je de eerste envelop opklapt dan kom je bij de 2e uit, je ziet dat ik ook nog een mask stencil heb gebruikt op mijn achtergrond.


Op mijn creatie zie je het mannetje niet terug dus zo kan je zien dat je deze ook op een ander manier kan gebruiken.


En uiteraard in de 2e envelop zitten ook tags in.


Super leuk zo met de buttons er op.



En hier zie je hem in mijn planner zitten, ik ben er helemaal blij mee.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.