Volgers

woensdag 26 april 2023

Mutsen Cluppie live #38 van 24 april 2023......

 Maandag heeft CreaDebby deze leuke live # 38 gegeven en vandaag mag ik mijn uitvoering ervan laten zien.


Ik heb gebruik gemaakt van ons digi papier Kleren maken de man


De banner heb ik eraf gehaald en dan zie je het mooie papier.


Ik heb gebruik gemaakt van extra kleur digi papier rood, dit komt zo mooi uit met het bruin ook.


Aan de binnenkant heb ik pocket met de labels uit de serie.



Als je de binnenkant naar boven klapt heb je weer pockets met labels.


Hier zitten weer labels vanuit de serie.


En zo is de binnenkant helemaal ingeklapt.


Dit was mijn inspiratie creatie van de live # 38, ga je deze ook maken, heel veel knutsel plezier.
Veel liefs Bianca
XX



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.