Volgers

dinsdag 11 april 2023

Mutsen Cluppie Live # 37 van 11 april 2023 ........

Best raar op dinsdag live te gaan ipv maandag maar dat was 2e paasdag en deze dagen zijn voor ons gezin.


Ik ben aan de slag gegaan met Digi april 2023 # 12 Bloemen krant.



Zoals ik al zei in de Sneak Peek heeft deze creatie een twist, je kan hem maken op een kaart maar je kan hem ook maken op een A5 planner pagina en voor het laatste heb ik gekozen.


Mijn creatie heeft lekker veel tags erin, mooi zo met het papier gecombineerd ook.


De tekst die wij in deze serie hebben is mooi verwerkt ook op het papier.


en als je deze dan in je album doet heb je weer een prachtige bladzijde erin zitten.


Ik hoop dat jullie deze creatie leuk vonden, Debby heeft hem op een kaart gemaakt en komt woensdag online

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.