Volgers

maandag 23 januari 2023

YouTube creatie 23 januari 2023....

Goedemorgen, vandaag mocht ik een YouTube creatie maken voor onze Mutsen .


Voor deze creatie heb ik het design papier Feestvarken gebruikt, deze kan je bestellen door een mail te sturen naar ons.


In het digi papier zitten ook leuke A6 en kleinere tags om te gebruiken op je creatie, deze heb ik aan de binnenkant gebruikt.


Een extra losse tag heb ik er ook ingedaan, daar kan je een leuke tekst op schrijven voor de jarige feestvarken.


Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en wij zien graag jullie creaties langskomen op onze Mutsen Cluppie groep.

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.