Volgers

zondag 22 januari 2023

Mutsen Cluppie reminder live #31 van 16 januari 2023.....

 Wij hebben altijd een voorbeeld klaar staan van onze creatie die wij geven tijdens de live.

Op zondag na de live laten wij altijd onze creatie zien die wij tijdens de live samen hebben gemaakt zo ook vandaag.



Ik heb gewerkt met het digi papier #02 Feestvarken maar dat feest heb ik niet gebruikt.
Zo zie je dat je meerder kanten op kan met het papier.


Op de klep heb ik een leuke stempel geplaatst en bloemen uit onze digi serie.


Uiteraard heb ik ook nog wat paarse plak parels geplaatst, geeft net even een sjiekere uitstraling.

En dit is mijn creatie van alle kanten uit.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.

Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.