Volgers

zondag 1 januari 2023

Mutsen Cluppie Challenge #13.......

Als eerste de beste wensen voor 2023, dat 2023 mag brengen wat jij wenst en uiteraard heel veel knutsel plezier.

Wij starten zoals altijd onze challenge op de 1e van de maand en het thema voor deze challenge is:

3 cirkels op je creatie.



Ik had al een idee in mijn hoofd, 2 jaar geleden heb ik voor kerst een leuke creatie gemaakt, een houtenblok met metaal ring en daarop kerstgroen.

Nu ben ik dit gaan proberen te maken met papier.


En eerlijk gezegd vind ik hem goed gelukt, wil je deze ook maken, kijk dan even op ons YouTube kanaal want de basis van deze kaart staat daarop.



Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.