Volgers

zaterdag 1 oktober 2022

World Card Making Day.......

Het is 


En wij van de Mutsen Cluppie hebben daarvoor een extra live ingepland daarvoor.


CreaDebby had iets op Pinterest gezien en deze uitgewerkt, uiteraard ben ik daarmee ook aan de slag gegaan.


Ik heb gebruik gemaakt van ons digi papier Purple Lady.
Het voorplaatje, de bloem heb ik met inkt en mask mal van Studio Light gemaakt.
De tekst is van ons tekst digi papier.


Als je zo ziet loopt alles heel mooi door, en heeft diepte.
In het midden heb ik de rozen gemaakt met de Mask mal van Studio Light, prachtig staat het bij het papier.

En dit is mijn gehele kaart.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.