Volgers

zaterdag 8 oktober 2022

Don't forget to fly......

Als alles afgerond is voor 2022 bij ons op de Mutsen Cluppie dan heb je tijd voor andere dingen zoals aan de slag gaan met mijn Lavinia stempels.


Een soort gelijke afbeelding zag ik op Pinterest die ik erg mooi vind.
Ik hou dan ook in 1 kleur te werken dus ben met dat voorbeeld in mijn hoofd aan de slag gegaan.


Heel eerlijk gezegd is hij toch weer anders geworden maar de basis maan en Fip is hetzelfde.
En zo heb ik weer een mooie bladzijde in mijn Lavinia album.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca xx

 

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Bianca, mooie kleuren en leuke stempels....
    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele mooie voorstelling gemaakt Bianca, met deze stempels. Ziet er weer prachtig uit!
    Fijn weekend nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.