Volgers

woensdag 26 oktober 2022

Gifts label.......

Ja kijk, dit ligt mij wel en ik hou hier ook zo van
Shabby Chic label voor aan de kerstcadeautjes.


Labels zijn natuurlijk niet zo groot dus ik heb er gelijk 2 gemaakt.
Losse kleine elementen geknipt, tekst stempel als achtergrond gebruikt en uiteraard wat inkt.


Wat wondgaas achter mijn losse elementen gedaan en deze dan ook met 3 foamtape erop geplakt.
Als laatste de tekst toegevoegd en mijn labels zijn klaar.


Oh ja, als laatste natuurlijk wel witte spetters toegevoegd want zonder is er ook niks aan,


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsels plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

1 opmerking:

  1. Prachtige labels heb je gemaakt Bianca, in deze fijne kleurtjes. Heel mooi geheel zo.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.