Volgers

donderdag 29 juli 2021

I Love it.......

Ja sorry hoor, het is misschien te zoet, te roze, te bloemerig, te lief, te veel maar ik hou ervan.


Ik heb wel vaker verteld dat ik geen afstand van het mooie papier kan nemen, zo ook met deze scrap lijn van ScrapAndMe.

Dus ik ben lekker aan de slag gegaan in mijn art journal boekje.


Het papier is 19,5 x 19,5, de hoekjes heb ik rond gemaakt.
Daarna heb ik met roze inkt en mijn mask mal stenen op de achtergrond gezet.

Met zwarte inkt en een tekst stempel heb ik rondom nog wat tekst toegevoegd.


Een hele avond zitten knippen want bij deze lijn kan je een extra blad met losse elementen bij bestellen, dus dat had ik gedaan.
In het pakket zit wel het raamwerk in dus die moesten ook nog even geknipt worden.


Tegenwoordig maak ik dubbele pagina's want wat ik mooier als je je boek openmaakt dat linke en rechts doorloopt.

Dit is de rechterkant en hier heb ik ook stenen gemaakt en gestempeld.
Als extra heb ik nog wat bladeren gestempeld in licht ingekleurd met potlood.

Dit design papier heeft al veel bloemen boven op dus ik heb er voor gekozen om een neutrale raamwerk te gebruiken, wel wat vlinders erbij.


En als je dan alles bij elkaar toevoegt dan is dit het geheel.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.