Volgers

dinsdag 27 juli 2021

Geen feest, wel een kaart......

 De jongen lui kunnen niet veel momenteel, wij ook niet natuurlijk maar wij hebben zo onze beslommeringen in en rond het huis.

Maar als je jarig bent dan is dat toch wel een dingetje.


Nu heeft een goede vriend van mijn dochter haar uitgenodigd voor een high tea.
Maar mam heb jij dan een kaartje voor hem, een cadeau heb ik al.


Nou daar ging moeders weer en weer een mannenkaart waar ik best wat problemen mee heb 
hahaha maar hoe vaker je het doet het beter het gaat toch?


Dit keer een vierkanten kaart gemaakt met het design papier van Craft O Clock Age of Gentleman.


Daarop heb ik losse elementen gebruikt uit het DécoTime craftsheet blok.
Best handig om dit in huis te hebben.

En zo is mijn kaart uiteindelijk geworden, met goedkeuring is hij meegenomen van de week


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel Liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

  1. Hij is zeker geslaagd deze kaart! En ik heb die blokken ook en merk dat ik er steeds vaker wat uithaal, zeker voor mannen handig..gewoon super deze blokken net dat beetje extra.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gave en stoere mannenkaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.