Volgers

maandag 26 juli 2021

52 weeks of journaling challenge....

 Ik ga mijzelf uitdagen.....


En misschien zeg je wel waarom nu en niet in week 1 of zo 🤷🏼‍♀️.

Nou daar heb ik geen antwoord op hahaha maar week 30 lijkt me mooi om te beginnen.
Kijken of ik het vol ga houden, wie doet ermee ?


Ik heb als begin een voorkant van mijn journaling gemaakt.
Ik vond het wel leuk om daar mijn logo voor te gebruiken.


Het design papier is van Scrapandme, wat een mooi papier zeg.
Ik heb wel even een avondje gezeten met knippen van de losse elementen maar man man man was is dit prachtig.

Op het papier heb ik nog met Gesso en de Craft Emotions stenen extra structuur aangebracht onder de elementen.
Ik vond dat wel leuk staan.


Na dat alles verwerkt was op mijn pagina heb ik met roze verg nog schaduw aangebracht onder de elementen.
Dit geeft net nog even meer diepte.

Mijn 1e week journal pagina is een feit.

Ik ben benieuwd wat het mij nog meer gaat brengen, in ieder geval heb ik nog genoeg mooie design papier.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

3 opmerkingen:

  1. Week 30 is een prima begin Bianca....je hebt een schitterende voorkant gemaakt...wat is dit papier MOOI!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt zo mooi heb je dit gemaakt, en ach maakt toch niet uit wanneer je begint, ik wens je veel succes en nee ik doe niet mee hahaah
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk zo een journal book Bianca, gaaf om jezelf uit tedagen hiervoor...Je heb op deze eerste pagina wel prachtige bloemen gemaakt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.