Volgers

maandag 23 november 2015

Verjaardagskaart......

Goedemorgen,

Vandaag laat ik een verjaardagskaart zien die ik in opdracht heb gemaakt.
Ik heb een Besties plaatje gebruikt, deze was al ingekleurd.

De kleuren voor mijn kaart heb ik aangepast aan mijn plaatje.
Basis van mijn kaart is gemaakt met de Dutch Doobadoo shape art flower.
Van mijn Besties plaatje heb ik een foto kiekje gemaakt, hiervoor heb ik de mal van 
Dutch Doobadoo shape art polaroid gebruikt.

Omdat ik zelf het plaatje niet heb ingekleurd heb ik de hoed wat aangepast, 3D bloem er opgemaakt en parels op de stippen verwerkt.
Voor mijn kaart heb ik diverse mallen gebruikt, namelijk:
Joy Crafts 6002/0296, 
                 6002/0344,
                  6002/0277.
Magnolia volume box 7. 
En zo is de verjaardagskaart geworden.

Dank je wel dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat deze kaart mee doen bij:

10 opmerkingen:

  1. This is so pretty Bianca! Love the colours, layout and beautiful design!
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Feestelijk mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige kaart en heel mooi ingekleurd Bianca

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een feestje om naar te kijken.
    Wat een mooi kaartje.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie vrolijke kaart.
    Dank je wel voor je deelname aan my Besties Deutschland
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very Beautiful card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Welcome again and Good Luck!Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful card here and such a lovely lot of detail. Thank you for sharing it with us over at My Bestie 3D and More Challenge Blog. Good luck on your entry. Hugs Andrea DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I just love this Bianca! Thank you for sharing at Besties 3D and more Challenge! Hugs Julie xox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so perfect for our ‘LAYERS’ theme. Thanks for sharing your talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {My Besties Aussie Challenge DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous! Thanks for joining us over here at Scrapbook Stamp Society.
    Good Luck!
    Eleonora DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.