Volgers

zondag 29 november 2015

GD Simpley Magnolia Challenge......

Goedenavond, 

In oktober heb ik met mijn kaart gewonnen bij Simpley Magnolia.
Mijn prijs was om Gast designer te zijn voor deze nieuwe Christmas Challenge.


 Ik heb mijn basis kaart gemaakt met de Dutch Doobadoo Sneeuwbol.
De kerstbomen achtergrond heb ik gestempeld, dit heb ik nog een keer gedaan om een 2D effect te krijgen.
Tussen de bomen staat Walter de Eland verstopt, zoekend naar kleine Rudolf.

Op de voorgrond staat Tilda.
Gelukkig heeft Tilda kleine Rudolf gevonden.

Dit is mijn kaart voor Simpley Magnolia.

Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne avond toe en hopelijk weer tot snel.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card shape embellished beautifully . thanks for sharing with us at Christmas card Challenges

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.