Volgers

vrijdag 6 november 2015

Aan de fles.......

Goedemiddag,
Nog even een kaartje of....2 voordat we aan het weekend gaan beginnen.

Vandaag gaan we aan de fles........
En wel aan de Dutch Doobadoo fles, roze of blauw?

Ja.... vandaag laat ik weer een baby kaart zien
Deze keer komt mijn Ooievaar bij My-Besties digi stamp vandaag IMG269.

Op de kaart heb ik diverse materialen gebruikt waaronder:
Spelbinder Circle.
Marianne Design Col01350.
Magnolia Volume 5.
Bloemen en strik.

Dit is mijn fles in het roze

en dit in het blauw.

En zo ziet mijn setje er samen uit.

Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne weekend toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:
http://mybesties3ddecoblog.blogspot.com.au/2015/11/challenge-17-october-anything-goes-with.html
http://artesaniasmyfavorites.blogspot.de/2015/10/challenge-20-alles-geht-mit-my-besties.html
http://mybestiesaussiechallenge.blogspot.no/2015/11/challenge-11-layers.html

12 opmerkingen:

  1. Superleuk duo...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je prachtige babykaartjes gemaakt Bianca!
    En wat leuk dat je volger bij mij bent geworden....heel erg leuk.....kunnen we elkaar inspireren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Two beautiful baby cards here there so cute. Thank you for joining us over at My Bestie 3D and More Challenge. Good luck with your entry. Hugs Andrea DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Bianca,
    Hele leuke mooie babykaartjes.
    Dank je wel voor je deelname aan my Besties Deutschland
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, Bianca, wunderschön gemacht
    danke für deine Teilnahme an der My Besties Challenge Deutschland
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bianca ich kann diesen Stempel bei My Besties nicht finden
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Gertrude den kann ich dir schicken das ist ein Freebie!

      Verwijderen
  7. Two beautiful shape cards!Thank you so much for charing your card with us at My-Besties Deutschland challenge this month !Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. waow, wat is dit mooi geworden.
    Dank je wel voor je deelname aan My Besties duitsland.

    groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What adorably fun shaped and decorated card. I LOVE them. Thank you for joining us at My Besties 3D and More November Challenge. Hugs, Antoinette {DT}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These are so perfect for our ‘LAYERS’ theme. Thanks for sharing your talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {My Besties Aussie Challenge DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.