Volgers

dinsdag 10 september 2024

Mutsen Cluppie Challenge # 33 van de maand september 2024.....

Een geweldige challenge uitdaging weer en ik heb er voor gekozen om er een kerstkaart van te maken.


Ik heb het digi papier 2024-25 Nostalgische kerst gebruikt.


Aan de binnenkant heb ik de stempel Grunch van Studio Light gebruikt, ingekleurd en dat als design papier gebruikt op mijn rechterkant.


De label heb ik leeg gelaten, zo kan ik daar wat opschrijven.


Als je de rechterkant ophoog zet dan zie je mijn tekst stempels.


Dit is mijn reminder creatie van onze challenge # 33 de maand september, je hebt tot eind deze maand om gezellig mee te doen.

Heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.